Saturday, April 24, 2010

Friday, April 23, 2010

apasal pandang?



ambik gambar.
tu la hobi baru aku sekarang.
biasanya aku tengok orang ambik gambar pakai kamera DSLR.
tapi aku tak.
aku pakai SLR.
guna filem.
oldskool kan?
tapi kadang2 aku malu nak pegi ambik gambar.
sebabnya, setiap kali aku pegi jalan2 dengan kamera aku nih, mesti ada orang yg memandang aku dengan kepala yg serong.
mungkin sebab diorang x pernah tangok kamera lama kowt.
kadang2 nak je aku sound kat orang yg pandang aku 2.
"apa pandang2? ko ni juling ke?" (haha)
ahh! persetankan diorang.
bukannya diorang tau apa yg aku buat.
lagipun aku menyahut seruan kerajaan.
3R! reduce, reuse, recycle.
cuma aku sahut part reuse jela.heheh.
ya! aku reuse kamera lama aku.
lagipun kamera tu elok.
boleh guna lagi.
dahla. cakap banyak pown x guna.
aku nak pegi tambah collection gambar aku nih. daa~