Tuesday, November 2, 2010

bernafas semula

fuhh..fuhh..uhuk..uhuk
pehh. berhabuk gila encik belog gua ni..
kesian encik belog gua..lemas dah..
yela..habuk 7 kaki tebal..
*okay, ini tipu..HAHA
memandangkan encik belog ini telah lama dibiarkan berhabuk, gua nak bagi encik belog ni hidup balik..bernafas balik macam dulu..
gua dah bagi encik belog ni ni nafas baru..

modification yang gua dah buat pada encik belog ini adalah:
-theme warna putih..lebih suci berbanding dulu yang gelap gelita..
-nama baru..bloxpot.bloxpot.com (pelik?!)
-uhh..
-tu je la..
-kot..
-hah..sekarang ni gua sukakan cik panda..so, gua letak gambar panda kat header belog ni..
-tu je..
-sikit je kot..HAHA

so, apa-apa hal, gua nak kembali berblogging..taknak biarkan lagi..kesian kat encik belog..
lagipun ramai dah yang sound gua apahal dah lama tak update belog..
HAHA..sebenarnya takde idea dan tak pandai nak menulis sangat sebenarnya..
BM dan BI masa SPM dulu pon dapat B je..HAHAHAHA (bongok gila)
so, sekarang ni gua akan update belog biarpun takde cerita sangat..
HAHA..apa-apa pon, gua nak chow..nak sleeping-sleeping..baru lepas gayut dengan my lovely yaya papaya setelah 3 hari tak contact dia..tapi kerinduan terubat la jugak..HEHE..
okay2..gua nak pi tidoq..babai..SMALAM..

No comments:

Post a Comment