Tuesday, December 7, 2010

ha-ha i really wish i weren't here right now!

macam biasa. tadi bangun pukul 12.50 tengah hari (tak mandi lagi ni) sebab tadi start tidur lepas subuh. bagus kan aku? HAHA. hari ni (7Dis2010), telah dimaklumkan bahawa tidak akan ada bekalan elektrik di UiTM kampus Puncak Alam dari jam 7 pagi hingga 4 petang.

12.50 p.m.
aku bangun. dah agak dah. mesti aku tidur dalam kepanasan. HAIH~
aku pergi tandas, dengan niat yang suci. nak pergi basuh muka je sebenarnya (bengong). masuk tandas pun gelap je. dalam hati "kalau gelap, macam mana nak tengok muka aku yang hemsem ni? aduyai". bilik housemate aku pun sunyi je. kalau tak, memang selalu 'boom boom boom'. dalam hati aku' "HAHAHA..takde elektrik baru senyap". lepas tu, dengan niat yang masih suci aku melangkah ke bilik Encik Iezu yang berada di rumah sebelah. aku lalu la kat ruang tamu, "sah takde elektrik ni. panas. selalunya kipas ni berpusing je. ni tak pusing pulak.".
then, melangkah masuk bilik Iezu je, terus terasa sejuk. fuhh. tengok la Iezu dengan Salleh main game. lepas tu Iezu tegur. "siapa cakap takde elektrik? dah pukul 12 ni."
then, baru aku terperasan yang bilik dia tu ade elektrik. bengong. kalau takde elektrik, macam mana diorang boleh main game. lepas tu aku balik bilik, aku terus gelak golek-golek. bongok la aku ni. tu la, bangun tengah hari lagi. kan dah jadi bengong.






No comments:

Post a Comment