Monday, June 21, 2010

Sekolah Teknologi MARA Puncak Alam

humm..??
apa yang tak kena dengan title entri kali ni ek?
ohh. dah tau.
SEKOLAH!
haha. tiba2 teringat masa kat sekolah dulu2.
sape2 yang tak ikut peraturan, kena ambik nama dengan prefect @ prefuck.

kenapa aku tiba2 teringat kat sekolah pulak ni?
aduyai~
actually, pagi tadi aku malas nak pakai tie.
stendet r, hari isnin kena formal. *skimak!
pagi2 aku bersiap.
pakai kemeja.
pakai jeans dengan sneakers. (okay, ini tak formal. haha)
dah siap, terus lah pegi lecture hall.
on the way nak sampai lecture hall, aku ternampak sorang member aku kene saman dengan pak guard @ polis UiTM.
dengan baju kaler biru, sebijik macam prefect. haha
aku dah mula cuak.
dah la aku pakai jeans.
tak pasal2 kena saman nanti. free2 je duit melayang.
aku saje je jalan kat celah2 kawan2 aku supaya inche polis tu tak nampak.
sekali aku kene panggil daa.
*ah! sah kena sebab aku pakai jeans.
berikut adalah dialog aku bersama inche polis tersebut:




I.P. : mana tie?
aku : aaaa...ada dalam beg. lupa nak pakai.
I.P. : kenapa tak pakai? nak saya pakaikan?
aku : yela2 saya pakai. (pffttt betul)




mati2 aku ingat kena sound sebab jeans dengan sneakers. bodoh!
pasal tak pakai tie pon kene sound macam tu skali. haha
lain kali sound la dengan sebab yang munasabah sikit.
dah la tak tegur dengan cara baik. perli pulak tu.
confirm lepas ni aku akan anti dengan polis2 UiTM.
macam aku anti prefect dulu. haha.
tapi thank god aku tak kena saman pagi tadi.
dah la. mau tidoq sat. bubui.


p/s: rules are made to be broken. haha~ sape2 stuju dengan statement ni, sila angkat tangan anda!

No comments:

Post a Comment