Wednesday, June 16, 2010

a virtual friend

auni aurish..ayuni ariana..
dua2 tu orang yang sama. cuma name je lain. lain profile, lain name lah.
disini, saya (ahh..ape ni?? skimak!)..aku nak story mory cket pasal member internet aku nih.
frankly, aku x penah jumpe dy. tapi terasa macam kitorang ni dah kawan lame dah. borak2 pon xde malu2.
dy ni adalah pompuan yang paling hensem penah aku kenal sebab slame ni aku kenal pompuan yang cantik2 je (yg kurg cantik pon ade gak..haha..jahatnye aku ni..). xde pon yang hensem. haha

alkisah bermulalah cerita..
ketika cuti selepas bertarung untuk spm, aku bosan.
aku on laptop. *bing! laptop pon mula menyala.
aku cocok berukband kat sebelah abdomen laptop. *connect!
login facebook, bosan. member sume keje.
login myspace, bosan. xde update.
bukak tagged, bosan jugak. tiba2 terjumpa 1 link yang bertulis 'meet me'.
*click!
keluarlah gambar manusia2 yang join tagged.
sambil go thru sume profile, terjumpa yang ahmoi2 chantekks. *click yes! dan yes lagi!
go thru lagi. terjumpa profile yang diberi nama 'ariana'. gambar pompuan pakai baju krs. *click yes jugak!
beberapa hari lepas tu, dy respon. dy click match kat aku.
lepas tu, aku belek profile dy. aku add dy sbg kawan. dan kat situ jugak aku mula dengar lagu cik melda ahmad yang best tu.
ok2, aku smbg.
lepas dy approve, dy komen gambar aku. dy tulis 'jelita' (lebih kurang camtu r)
aku pon start komen kat profile dy. and since then, kitorang mule ber-chattin2.
until now, kami maseh ber-contact. terima kasih kepada encik internet!! *tepuk2

p/s: entri aku memang bosan sebab aku maseh x pandai nak meng-ekspressi-kan blog aku ni. bubui.

2 comments: